dimarts


després de 8 mesos, tornem a casa.

els esotèrics no sé quin missatge em donen,
probablement que "havíem de fer net".
jo, a vegades també em meravellen aquest tipus de paraules, i en puc dir que pel que trobo més lògic m'hi capfico encara que no ho hagi vist mai.
però, us diré que ser exotèric és més fàcil per a la resta.
i doncs, perquè us explico tot això després d'aquests vuit mesos?
perquè ara tenim un ordre més, un propi espai sense cortines, un racó per a cada un, aquells gots de vidre tant curts per al vi que semblen espalmatòries, interruptors fora de lloc, una altra marca de rentadora, parets netes, la nevera plena, poca pols, bones vibracions, etc.
d'acord! tornem a allò que no es veu... i què? si jo sempre he estat apartada d'aquesta atenció en general.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada