diumenge


són passades les 4:00 d'un dissabte nit o d'un bona nit després d'una plaça llarga.encara no he trobat allò que totes ens hi podem identificar, però he pensat que el desordre, el caos, els embolics i totes les confusions que ens fan imaginar aquell demà, així simplement, com el destí del pot de les més de mil pessetes que ens portaran a la més gran experiència dels vint o una nit més de absolutas idioteces, siguin ja per no adherir-nos a allò que per a nosaltres sí que és important.

en castellà diuen un tqm, en català deu ser un tsm, en anglès potser ho escriuen com un ILOVE simplement, però jo... jo ho continuo dient desordre, perquè és així com m'agrada, sense poder lligar moments quan tenim temps, sense fer compatible aquell futur tant desagradable, sense fixar-nos en els mateixos filets, banderes, paladars, aparadors,etc.

no sé per on coincidim, ni perquè ho fem.
potser perquè jo si que he començat a enllaçar aquest.
i és que de Laies n'hi ha poques, Eves encara menys, i Annes... però i què? ni que mitja ciutat porti el teu nom, jo sé que sempre hi ha algú que sent parlar de vosaltres...

gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada